Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Gabider Başkanından Harika Bir İftar Yemeği

Viranşehir'li Hemşehrimiz Mersin Gabider(Güneydoğulu Aydınlar Bürokratlar ve İşadamları Derneği) Derneği Başkanı Mehmet Kolbudak, Kendi Yönetim Kurulu Üyeleri, Bazı İşadamları ve Tanınmış bazı Simalara Mersin Valiliği Yanında Bulunan kaliteli Mekan olarak Kabul edilen Hünkar Sofrasında harika bir İftar yemeği Verdi. Yemeğin Ardından çok güzel sohbetlerin yapıldığı, muhabbetin devam ettiği gecede böyle ortamların devamı dileğinde bulunuldu. O anlara Ait Bir Fotoğraf Yayınlıyoruz

20.06.2017 18:11 Sistem Yöneticisi 10 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Gabider Başkanından Harika Bir İftar Yemeği
Paylaş:
N

Viranşehirliyiz Ezelden” Sayfası Olarak GEÇMİŞTEN GELECEĞE Arşivimizden Yayınlamaya Devam Ediyoruz

 

Viranşehir'li Hemşehrimiz Mersin Gabider(Güneydoğulu Aydınlar Bürokratlar ve İşadamları Derneği) Derneği Başkanı Mehmet Kolbudak, Kendi Yönetim Kurulu Üyeleri,  Bazı İşadamları ve Tanınmış bazı Simalara Mersin Valiliği Yanında Bulunan kaliteli Mekan olarak Kabul edilen Hünkar Sofrasında harika bir İftar yemeği Verdi. Yemeğin Ardından çok güzel sohbetlerin yapıldığı, muhabbetin devam ettiği gecede böyle ortamların devamı dileğinde bulunuldu. O anlara Ait Bir Fotoğraf Yayınlıyoruz

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Viranşehir’de İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü Görevini Başarı ile Yapmış, Dr. Sıraç Yolcu
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Viranşehir’de İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü Görevini Başarı ile Yapmış, Dr. Sıraç Yolcu
WhatsApp
İhbar Hattı