Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

VİRANŞEHİR BELEDİYEMİZ İLÇEYE YEŞİL ALANLAR KAZANDIRMAYA DEVAM EDİYOR

Viranşehir Belediyemiz, halkın güzel vakit geçirip dinlenebileceği alanlar inşa etmek için çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. Halkın talep ve istekleri doğrultusunda “ Yemyeşil Bir Viranşehir ” sloganıyla çalışmalarını sürdüren Viranşehir Belediyemiz, ilçeye yeni yeşil alanlar kazandırmaya devam ediyor. Yeşil alanlara bir yenisini daha ekleyen Viranşehir Belediyemiz, İlçenin Gölbaşı mahallesi 237. Sokakta 1320 m² alan üzerinde yeni park yapımı için çalışmalara başladı.

06.02.2018 13:52 Sistem Yöneticisi 14 okuma Okuma Süresi: 1 dk
VİRANŞEHİR BELEDİYEMİZ İLÇEYE YEŞİL ALANLAR KAZANDIRMAYA DEVAM EDİYOR
Paylaş:
N

VİRANŞEHİR BELEDİYEMİZ İLÇEYE YEŞİL ALANLAR KAZANDIRMAYA DEVAM EDİYOR

 

Viranşehir Belediyemiz, halkın güzel vakit geçirip dinlenebileceği alanlar inşa etmek için çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor.

 

Halkın talep ve istekleri doğrultusunda “ Yemyeşil Bir Viranşehir  ” sloganıyla çalışmalarını sürdüren Viranşehir Belediyemiz, ilçeye yeni yeşil alanlar kazandırmaya devam ediyor.

 

Yeşil alanlara bir yenisini daha ekleyen Viranşehir Belediyemiz, İlçenin Gölbaşı mahallesi 237. Sokakta 1320 m² alan üzerinde yeni park yapımı için çalışmalara başladı.

 

Gölbaşı mahallesinde yapımına başlanan yeni parkın üst yapı çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte park için Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ağaçlandırma ve yeşillendirme çalışmaları ile oyun grubu, fitness, bank ve piknik masalarının monte işlemlerini gerçekleştirecek.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Viranşehir Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Sevilen İnsan Mehmetşah Tamer
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Viranşehir Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Sevilen İnsan Mehmetşah Tamer
WhatsApp
İhbar Hattı